Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 2 Martie 2014

Zile, zile

Imagine

Alaltăieri: 40 de ture de stadion, adică 16 km. Mi-am revenit, mi-am revenit, pot chiar mai mult! Ieri: cam tot atâţia kilometri, de data asta cu bicicleta. Nu, nu pe stadion şi nici în jurul lui, ci până în satul vecin, cu copiii. Azi: căţărat pe stânci, explorat locuri noi, admirat frumuseţea diferitelor elemente ale naturii, văzute de aproape şi de la înălţime.

Şi mă găndesc, şi mă gândesc că asta e viaţa mea: alaltăieri o alergare în jurul unei amintiri, unei obsesii, unei idei, unei suferinţe, unei dependenţe, poate. Ieri o vizită în vecini, un drum drept şi parcurs în grabă, o întâlnire – providenţială, planificată de Cel Care mă cunoaşte deplin – ce-mi aduce munţi de seninătate, rezerve pentru multe zile. Azi un urcuş greu, răsplătit de liniştea şi pacea pe care ţi-o dă o privire de sus, de la înălţime, parcă prin ochelarii lui Dumnezeu. Şi bucuria pe care (mai mult…)

Read Full Post »

