Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 20 Martie 2014

Imagine

Nu demult am fost invitată, împreună cu Ian, să vorbim tinerilor adunaţi în clădirea de pe Corvinul 9, unde se desfăşoară întâlnirile aşa numitului Friendship Club Hunedoara. Pentru că socotelile de acasă nu s-au potrivit cu cele din târg şi am anticipat doar parţial întrebările lor, ne-am trezit puşi în situaţia de a da răspunsuri provizorii şi parţiale ce au de-a face cu cele mai profunde căutări ale omului. Cine-a zis că tinerilor le stă capul numai la plăceri (ca să mă exprim frumos), bani, faimă şi de-astea? Nimeni? Păi atunci e bine, că liceeni prezenţi în acea zi de vineri mi-au dovedit că sunt conştienţi de nevoi mult mai profunde şi caută îndrumare şi modele de urmat.

Dar nu am început cu începutul, ci cu ultima lor întâlnire, din cele săptămânale şi apoi bilunare care se ţin de aproape o jumătate de an. În tot acest timp, au trecut pe acolo aproape 100 de tineri, iar (mai mult…)

Read Full Post »

