Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 25 Martie 2014

Imagine

Amintind de cunoştinţe comune şi de oameni cu care a venit în contact, le făcea aceeaşi introducere: „om de maaare valoare”. Dacă l-aţi întâlnit pe bătrânul pastor cu care am avut ocazia să stau de vorbă în câteva rânduri, cu siguranţă ştiţi pe cine am în vedere. Căci nu se poate să nu fi remarcat că în ochii lui cei din jur aveau cu toţii capacităţi extraordinare şi ceva preţios de oferit.

Scriam nu demult despre un grup de oameni frumoşi care mi-au fost aduşi în cale şi prin care Dumnezeu m-a binecuvântat. Dar sunt unii pe care nu i-am cunoscu personal – dar despre care am citit şi a căror postări le urmăresc -, ce mi-au stârnit interesul şi m-au atras, căci oamenii de maaare valoare strălucesc, nu-i aşa? Printre ei e Adina Iuga, pe care nu am întâlnit-o încă (Adina, rămâne valabilă învitaţia mea!), deşi locuim în acelaşi judeţ, Hunedoara. Locuieşte în Vaţa de Jos, mare parte a timpului. Colaborează cu Christian Aid Fundation (despre care am să vă scriu mai multe într-o altă postare) şi se implică în lucrarea din Mozambic, petrecând timp în mijlocul unei comunităţi sărace şi în pericol de război.

(mai mult…)

Read Full Post »

