Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 10 octombrie 2012

Le numim coincidenţe (1)

Făcusem semne de carte pentru mai toţi participanţii la tabără şi fiecăruia i-am scris câteva cuvinte de apreciere şi un verset biblic. Alesesem vreo trei referinţe biblice pe care le-am considerat potrivite pentru fiecare din cei prezenţi şi m-am chinuit să scriu citeţ şi frumos, treabă deloc uşoară pentru mine. Când a fost însă vorba de fratele Charlie, am ezitat în a scrie unul din cele trei pregătite, şi am început să răsfoiesc Biblia, Biblia mea veche şi plină de sublinieri. Am găsit câteva variante, nici eu nu ştiu cum şi de ce m-am oprit asupra versetului din Proverbe 10:22: „Binecuvântarea Domnului îmbogăţeşte, şi El nu lasă să fie urmată de niciun necaz”. Primind mica mea atenţie în acea ultimă zi de tabără, fratele a citit referinţa şi a rămas emoţionat. Aveam să aflu puţin mai târziu de ce: în dimineaţa aceleiaşi zile (mai mult…)

Read Full Post »