Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 22 octombrie 2012

Fără îndoială, una din cele mai mari binecuvântări ale lui Dumnezeu pentru mine sunt prietenii mei. Nu e greu să urmezi învățăturile Scripturii când ai astfel de modele de dăruire și prețuire în jurul tău. Textul de mai jos l-am scris cu mulți ani în urmă, adevărurile prezentate în Cuvânt sunt valabile peste veacuri, îmi dau însă seama acum că lăsată singură nu aș fi reușit să recunosc valoarea și frumusețea din oamenii pe care i-am întâlnit, și nici nu aș fi reușit să ofer suficient pentru a mi-i apropia. Îmi dau seama că i-am primit de la Cel Care face daruri alese. Nu eu i-am ales, nu eu i-am găsit, El mi i-a scos în cale, iar dragostea ce mi-o poartă ei e cu totul de neexplicat. Mulțumesc, Doamne, mulțumesc și vouă, celor care m-ați învățat ce înseamnă iubirea!

_____________________

Cartea Proverbe e o colecție de îndemnuri, ziceri, proverbe, ce au în vedere aspecte practice ale vieții de fiecare zi. Reiese clar din primele versete că vizat e în special naivul, neexperimentatul (”… ca să dea celor neîncercați agerime la minte, tânărului cunoștință și chibzuință” – 1:4), dar cartea se adresează și celui considerat înțelept (”…să asculte însă și înțeleptul și își va mări știința, și cel priceput, și va căpăta iscusința” – 1:5), pentru a-și adăuga la comoara de cunoștințe acumulate. Dacă omul naiv e cel care poate fi ușor înșelat de alții și nefiind prevăzător calcă în cursele ce i se întind, atunci cartea Proverbe (mai mult…)

Read Full Post »